Наша історія

Історія такого прекрасного закладу розпочинається в 1983 році. Силами працівників Полтавського заводу штучних алмазів та алмазного інструменту було збудовано 14 груповий дошкільний ясла-садок, розрахований на 320 дітей. Це був один з найкращих закладів Полтави. В перші роки існування дошкільного закладу складається ядро педагогічного колективу, когорта вихователів, що знайшли «золотий ключик успіху» і взяли на себе тягар становлення нового навчального закладу. В 1996 році заклад переходить у власність Полтавської міської ради і отримує статус ясел-садка комбінованого типу. З назвою садочка змінюється і контингент дітей. Відкриваються групи для дітей з вадами слуху. Плідна праця на ниві Добра, Істини і Краси дала свої результати. Протягом цих років садок вивів на стежину життя багато діточок.

2002 рік знову приніс зміни на подвір’я дитячого садка. Садочок отримує статус – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №59 «Малятко», Центр ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів. В заклад приймаються діти з іншими нозологіями: ДЦП, синдром Дауна, ЗПР, діти логопати, діти з серцево-судинними захворюваннями. Успіх педагогів об’єднує любов до дітей, необхідність наповнити внутрішній зміст життя закладу турботою про кожну дитину, створити такі умови, які б зробили їхнє життя змістовнішим, наповненим теплом.

Червень 2009 року зміна статусу і сьогодні це вже навчально-виховний комплекс інтернатного типу для дітей з вадами розвитку.

Знову відбулися зміни і до нас прийшли першокласники.

Сьогодні в НВК створені всі умови, що забезпечують різні напрямки розвитку дитячої активності. Реалізовуючи ідею створення домашньої обстановки, ми звернули увагу на необхідну умову побудови середовища в закладі – її розвиваючий характер. Групи оснащені сучасним обладнанням і ігровим матеріалом: м’якими меблями, новими дидактичними, настільно-друкованими іграми, центрами для розвитку сюжетно-рольових ігор. Створені умови стимулюють розвиток пізнавальних здібностей. У нас створено раціональний оздоровчий режим дня, який сприяє гармонійному фізичному і повноцінному психічному розвитку, що передбачає різноманітну діяльність протягом всього дня у відповідності з інтересами і потребами, врахуванням пори року, віку дітей, а також стану їх здоров’я.

Наш навчально-виховний комплекс – другий дім для наших малюків. Тож ми прагнемо, щоб цей дім був наповнений добром, світлом і гармонією.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Login Form